Incepator.ro
  Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Teoria
 Incepator - Forum : General : Teoria
Message Icon Topic: Intrebari de pe drpciv.ro Post Reply Post New Topic
<< Prev Page  of 22 Next >>
Author Message
xenya
Newbie
Newbie


Joined: 08/Septembrie/2009
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 39
Quote xenya Replybullet Posted: 13/Octombrie/2009 at 07:57
Originally posted by aburilus

Ok, hai sa incerc sa va luminez pe amandoi



intr-adevar, s-a facut lumina! ai explicat frumos si logic!
eu recunosc ca prea intorc intrebarile si variantele de raspuns pe toate partile....
IP IP Logged
aburilus
Senior Member
Senior Member


Joined: 06/Septembrie/2006
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 3226
Quote aburilus Replybullet Posted: 13/Octombrie/2009 at 08:07
Trebuie sa incerci sa vezi intrebarea cat mai simplu
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)
IP IP Logged
danny120669
Groupie
Groupie


Joined: 26/Mai/2008
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 169
Quote danny120669 Replybullet Posted: 13/Octombrie/2009 at 13:11
Originally posted by xenya

eu recunosc ca prea intorc intrebarile si variantele de raspuns pe toate partile....


E o deformatie profesionala specifica inginerilor Asa pateam si eu la inceput si m-a lamurit aburilus. Trebuie sa gandim mai simplu
IP IP Logged
xenya
Newbie
Newbie


Joined: 08/Septembrie/2009
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 39
Quote xenya Replybullet Posted: 13/Octombrie/2009 at 15:10
Inca una si.... ma culc.

Cum veti semnaliza faptul ca autovehiculul cu care circulati a ramas in pana pe partea carosabila?

a. prin folosirea luminilor de pozitie;
b. prin instalarea triunghiurilor reflectorizante si prin folosirea luminilor de avarie;
c. prin purtarea vestei reflectorizante.

Am raspuns prima data B - si a fost gresit. Am verificat cu art 156 (1) si mi se parea ca am raspuns bine.
Am mai dat o data peste intrebarea asta si am raspuns B si C... tot gresit.

pls, ! Thanks!
IP IP Logged
dmradu
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06/Septembrie/2009
Location: MH
Online Status: Offline
Posts: 110
Quote dmradu Replybullet Posted: 13/Octombrie/2009 at 15:50
Le mai gresesc si ei.Nu poate fi decat b intrucat vesta reflectorizanta se foloseste la autovehiculele peste 3,5 tone.
"a"-ul nu este decat in cazul art.114,care nu are treaba cu intrebarea de aici.
IP IP Logged
exercitii
Instructor
Instructor


Joined: 02/Ianuarie/2007
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 748
Quote exercitii Replybullet Posted: 13/Octombrie/2009 at 17:38
Originally posted by xenya

2. In care din situatii sunteti obligat sa reduceti viteza?

a. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta cu bariere;
b. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta fara bariere;
c. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta industriala.

Am raspuns A, B si C - GRESIT!   . . .

Iată ce am găsit, pentru cazul că formularea de mai sus este corectă:
Calea ferată poate fi curentă ori industrială.
Deci nu avem cale ferată curentă industrială. Răspunsul c nu este bun.
Calea ferată curentă poate fi păzită (fie cu bariere ori semibariere sau/și semnalizare luminoasă automată) sau cale ferată curentă nepăzită.
Art. 136. - (1) La trecerea la nivel cu calea ferată curentă, conducătorul de vehicul este obligat să circule cu viteză redusă și să se asigure că din stânga sau din dreapta nu se apropie un vehicul feroviar.
Deci ar putea fi bune răspunsurile a. și b., dar,
Art. 138. - (1) Conducătorul de vehicul este obligat să oprească atunci când:
a) barierele sau semibarierele sunt coborâte, în curs de coborâre sau de ridicare;
b) semnalul cu lumini roșii și/sau semnalul sonor sunt în funcțiune;
(în aceste două cazuri de la căile ferate curente păzite trebuie să oprim dar, dacă în acel moment trecerea este permisă, potrivit Art 136 (1), vom reduce viteza obligatoriu - deci formularea a. a răspunsului este valabilă)
c) întâlnește indicatorul „Trecerea la nivel cu calea ferată simplă, fără bariere”, „Trecerea la nivel cu calea ferată dublă, fără bariere” sau „Oprire”.
(la aceste căi de cale ferată curentă nepăzite trebuie să oprim iar simpla reducere a vitezei nu este corectă)
Deci răspunsul b nu este corect și rămâne răspunsul a.

Traseul 1 de la întrebarea cu sensul giratoriu se impune datorită prevederilor. Răspunsul A nu este greșit. Traseul 2 nu este corect. Pe acea bandă se îndreaptă numai vehiculele care circulă pe primul drum la dreapta. Deci răspunsul este A.
Ing. Ilie Ciolac
exercitii.ciolac.com: Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "
IP IP Logged
xenya
Newbie
Newbie


Joined: 08/Septembrie/2009
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 39
Quote xenya Replybullet Posted: 14/Octombrie/2009 at 00:36
Originally posted by dmradu

Le mai gresesc si ei.Nu poate fi decat b intrucat vesta reflectorizanta se foloseste la autovehiculele peste 3,5 tone.
"a"-ul nu este decat in cazul art.114,care nu are treaba cu intrebarea de aici.


multumesc!
IP IP Logged
xenya
Newbie
Newbie


Joined: 08/Septembrie/2009
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 39
Quote xenya Replybullet Posted: 14/Octombrie/2009 at 00:42
Originally posted by exercitii

Originally posted by xenya

2. In care din situatii sunteti obligat sa reduceti viteza?

a. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta cu bariere;
b. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta fara bariere;
c. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta industriala.

Am raspuns A, B si C - GRESIT!   . . .

Iată ce am găsit, pentru cazul că formularea de mai sus este corectă:

...... rămâne răspunsul a.


Formularea e intalnita intr-un test pe drpciv... bine punctat ca nu exista cale ferata industriala... nici nu m-am gandit la asta!


[/QUOTE]
Traseul 1 de la întrebarea cu sensul giratoriu se impune datorită prevederilor. Răspunsul A nu este greșit. Traseul 2 nu este corect. Pe acea bandă se îndreaptă numai vehiculele care circulă pe primul drum la dreapta. Deci răspunsul este A.
[/QUOTE]   

de acord ca traseul 2 nu e corect... insa raspunsul considerat corect atat de drpciv cat si de ed national (intrebarea 502) este C.
IP IP Logged
xenya
Newbie
Newbie


Joined: 08/Septembrie/2009
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 39
Quote xenya Replybullet Posted: 09/Noiembrie/2009 at 13:15
me again!

Este obligat conducatorul unui vehicul sa foloseasca banda suplimentara, la urcarea in rampa, daca viteza sa este mai mica decat cea inscrisa pe indicator?

a. nu, deoarece banda este destinata vehiculelor care se deplaseaza cu o viteza egala sau superioara celei precizate de indicator;
b. da;
c. nu, fiind obligat in toate situatiile sa circule doar pe banda de langa marginea drumului.


Despre ce banda suplimentara este vorba? Si despre ce indicator?
IP IP Logged
xenya
Newbie
Newbie


Joined: 08/Septembrie/2009
Location: B
Online Status: Offline
Posts: 39
Quote xenya Replybullet Posted: 09/Noiembrie/2009 at 15:17
nimeni prin zona?
IP IP Logged
<< Prev Page  of 22 Next >>
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

 
Incepator.ro