Print Page | Close Window

Descrierea bordului

Printed From: Incepator
Category: General
Forum Name: Teoria
Forum Discription: Mesaje despre chestionare, proba teoretica, legislatie
URL: http://www.incepator.ro/forum/forum_posts.asp?TID=1023
Printed Date: 22/Noiembrie/2014 at 03:21


Topic: Descrierea bordului
Posted By: alex_667
Subject: Descrierea bordului
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 15:28
Salutare !

Sunt nou pe acest forum, dar citesc de ceva vreme diversele subiecte de discutie deschise pe aici.
Luni am examenul de conducere si am cateva nelamuriri.
1. Din ce am inteles de la colegii care au mai dat examenul, la proba practica exista posibilitatea sa fiu intrebat din ce este alcatuit bordul si semnificatia simbolurilor care pot aparea in diverse situatii de-a lungul timpului. Va rog, daca se poate, sa-mi dati si mie un link catre o pagina unde as putea gasi aceste informatii.

2. Sa presupunem ca circul pe un drum cu o singura banda, iar pe mijlocul drumului este linie continua. O dubita din fata opreste pe partea dreapta sa aprovizioneze magazinul X. Eu, in timpul examenului cum procedez ? Depasesc dubita chiar daca ceea ce fac nu este legal ? Sau ii atrag atentia examinatorului ca nu am voie sa depasesc, dar daca stau acolo impiedic fluiditatea traficului, si vad ce zice ?

Deocamdata astea sunt nelamuririle principale pe care le am. Daca o sa mai am vreo intrebare o sa o pun.
Va multumesc.



Replies:
Posted By: aburilus
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 15:37
1. Nu ai zis masina deci nu stiu ce link te astepti sa primesti
Totusi ar fi trebuit sa-ti prezinte instructorul bordul

2. Atata timp cat te asiguri si dai prioritate celor din sens opus nu faci nimic neregulamentar (bineinteles ca poti sa-i si spui examinatorului: n-am voie sa incalc linia continua dar sunt nevoit s-o fac asa ca o voi face).


Posted By: alex_667
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 15:45
Masina cred ca o sa fie o Dacia Logan.



Anyone ?


Posted By: aburilus
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 20:09
Pe ce masina ai facut?

Nu stiu daca e ceva pe net
Fac maine o poza si iti explic (doar bordul cu martorii); butoane ai putine + 2 manete simple (sau, ma rog, una are si computer de bord dar nu te intreaba nimeni ce inseamna fiecare chestie la computerul de bord)


Posted By: Bmay
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 20:11
Intr-adevar, instructorul trebuie sa-ti prezinte bordul, dar si memoria umana e cam selectiva... Eventual verifica impreuna cu instructorul daca stii bine unde-s toate, chiar inainte de examen, eu am facut asa cand am schimbat masina.
 
Nu prea cred ca o sa te intrebe chestii legate de bord, poate doar sa verifice daca stii unde-s avariile sau stergatoarele si semnalizatorul luminos care-ti arata ca e frana de mana trasa, ori astea sunt chestii cu care presupun ca ai avut de-a face...
 
Daca chiar arde, da un search pe Google cu "bord logan", sigur mai gasesti ceva sa te ajute nitel.


-------------
A driving ambition is of little use if you're on the wrong road.


Posted By: aburilus
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 20:18
Originally posted by Bmay

Intr-adevar, instructorul trebuie sa-ti prezinte bordul, dar si memoria umana e cam selectiva... Eventual verifica impreuna cu instructorul daca stii bine unde-s toate, chiar inainte de examen, eu am facut asa cand am schimbat masina.

Din ce a zis, tind sa cred ca nu a facut pe Logan (a zis "masina o sa fie Logan) deci a facut pe alta masina si trebuie sa dea pe alta (logan in speta)
Daca e asa, alex, iti recomand sa iei cateva ore cu noua masina si la inceputul fiecarei ore ii zici instructorului sa iti prezinte bordul.


Posted By: Bmay
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 20:43
Originally posted by alex_667

Masina cred ca o sa fie o Dacia Logan.
 
Of, ai dreptate, sfinte aburilus, saracu' alex_667 nu stie sigur ce masina o sa fie si nici noi nu stim pe ce a facut scoala! Il compatimesc din tot sufletul, la ultimul examen am fost martora la un tip care facuse pe logan si dadea examen pe opel fara sa fi vazut vreodata masina inainte... Confused
 
Pe de alta parte, el vrea sa dea examen luni, asa ca nu stiu ce se poate face intr-o zi... in afara de o sedinta fulger pe logan...


-------------
A driving ambition is of little use if you're on the wrong road.


Posted By: alex_667
Date Posted: 17/Noiembrie/2007 at 23:29
@Aburilus - Am facut pe o Dacia Solenza. Scoala am terminat-o de vreo 2 saptamani si ore suplimentare nu am mai luat pt. ca nu mai am nevoie. La proba practica ma simt 100% pregatit. Am mai facut parcari cu tata prin poligon si la drum drept nu am absolut nici o problema.

@Bmay - Am dat search pe Google. Crede-ma asta a fost primul lucru pe care l-am facut dar am gasit numai site-uri de vanzari auto si tuning.

Aburilus, daca ai putea sa faci o poza si sa-mi desenezi pe acolo ce si cum, ti-as ramane recunoscator. Si in special martorii luminosi. Acolo cred ca as da-o in bara cel mai rau daca cumva ii vine aluia sa ma intrebe si nu ar fi placut dupa ce (daca) trec sala, sa dau chix la proba practica.


Posted By: aburilus
Date Posted: 18/Noiembrie/2007 at 00:45
Ziceam ca trebuie sa iei ore tocmai ca dai pe alta masina. Oricat de pregatit ti se pare ca esti, CREDE-MA, trebuie sa iei MACAR o sedinta CU NOUA MASINA. MUSAI

Diferentele nu-s mari. De fapt este 90% identic. Eu de fapt am Solenza dar am schimbat bordul cu unul de Logan cu computer de bord.

La o cautare rapida pe google am gasit asta
http://www.launeauto.com/images/stories/marques/Dacia/LoganMCVTdB.jpg

Nu stiu cat de mult vezi acolo si iti dai seama dar martorii sunt aceeasi
Diferenta e ca ai acolo un altfel de display (ala portocaliu care se vede un pic din el) in care iti spune mai multe lucrusi decat cel de pe solenza; pe solenza iti spunea doar km si ceasul. Asta iti spune ceasul, km + alte chestii daca ai computer de bord si iti indica altfel candtitatea de benzina si lichidul de racire altfel, nu prin ace cum e la solenza.
Dedesubt ai patratul ala in care ai martorul de benzina, presiune ulei, lichid racire, martorul antidemaraj, bateria, frana de mana, semnalizare stanga-dreapta (vezi ca la logan clipesc ambele sageti chiar daca dai semnal dreapta sau dai semnal stanga, nu cate o sageata ca la solenza). Deci martorii sunt identici ca la Solenza numai ca sunt pozotionati altfel.
Cele doua manete sunt identice adica primul inel are pe prima pozitie, pozitiile apoi faza scurta si cand tragi spre tine, faza lunga; pe al doilea inelare proiectoarele de ceata si stopul de ceata deci EXACT ca la solenza.
Sincer, nu stiu unde e butonul de dezaburire luneta ca mi se pare ca nu e in partea stanga ca la solenza (cred ca e in dreapta)
Martorii de faza scurta, faza lunga, airbag sunt in cadranul stang cu turometru si cei de proiectoare de ceata si stop ceata in cel drept, vitezometru.


Posted By: alex_667
Date Posted: 18/Noiembrie/2007 at 15:56
In ultimele zile am mai condus vreo 4-5 masini diferite si nu am avut nici o problema cu ele. De-asta ziceam ca eu consider ca nu as mai avea nevoie. Acum... oricat m-as da cu fundu' de pamant nu mai am cum sa mai fac o sedinta cu un Logan. Probabil o sa ma duc maine la examen cu instructorul si o sa mai vorbesc cu el despre nelamuriri.
Vad maine ce fac...


Posted By: aburilus
Date Posted: 19/Noiembrie/2007 at 00:20
Sorry, am fost plecat si nu am avut timp.
Il rogi pe instructor sa iti arate martorii inainte de examen, o sa vezi ca nu e nici o diferenta (sunt doar pozitionati altfel)


Posted By: Bmay
Date Posted: 19/Noiembrie/2007 at 22:47
Cum a fost la examen, alex_667? Chiar a fost pe Logan? Si chiar te-a intrebat despre bord??? (Mie mi se pare chiar ciudat sa iti puna intrebari din-astea la proba practica, se presupune ca atunci conduci, nu ca stai sa prezinti bordul...)
 
Am vazut ca ai scris ieri ca ai incercat si alte masini, cu succes. Inseamna ca poti sa te adaptezi foarte bine si datorita acestui fapt sper ca nu ai avut dificultati. Te asteptam cu vesti bune!


-------------
A driving ambition is of little use if you're on the wrong road.


Posted By: aburilus
Date Posted: 19/Noiembrie/2007 at 23:57
Daca e sa te intrebe nu cred ca te intreaba in timp ce mergi, probabil ca te intreaba inainte sa pleci sau dupa ce termini.
Mie mi se pare normal sa te intrebe; adica mi se pare anormal sa nu stii la masina pe care o conduci ce se aprinde pe acolo, de ce etc
Sa nu uitam ca.....necunoasterea bordului inseamna direct 21 de pct si deci picarea examenului. Deci e de ajuns sa te urci la volan, buna ziua buna ziua, scrie ala pe acolo, apoi ii zice sa-i dai drumu' si inainte sa pleci sa te intrebe ce inseamna ceva de pe bord (are voie s-o faca, nu e nimic anormal). Nu stii........picat fara sa mergi macar un metru.

O intamplare reala povestita de instructorul meu (cred ca am mai scris pe undeva pe aici despre ea)
E o intamplare despre o eleva a unui coleg de-al lui. Deci la examen tipa se urca in masina cu examinatorul, bla bla, pleaca, merge un pic si incepe sa ploua. Ii zice examinatorul sa dea drumu' la stergatoare. Tipa facuse ore vara si nu se intamplase sa ploua deloc deci......uitase de unde ii spusese instructorul ca se dau drumu'. Rezultat: picata!


Posted By: Bmay
Date Posted: 20/Noiembrie/2007 at 00:05
Pai da, cazuri din-astea sunt normale, sunt lucruri care mie mi se par necesare, parca tot pe aici citisem de cineva care nu stia sigur unde sunt avariile sau de cel care nu condusese decat ziua si nu stia sa aprinda farurile cand s-a innorat foarte tare de ziceai ca e seara...
 
Eu voiam mai degraba sa accentuez partea cu martorii luminosi unde, in afara de frana de mana si sagetile semnalizatoare nu cred ca m-am stresat vreodata sa vad sau sa inteleg altceva...
Nu ma simt foarte confortabil din cauza asta pt ca sunt prea perfectionista, dar pur si simplu nu am avut absolut niciodata nevoie sa stiu; poate mai tarziu...


-------------
A driving ambition is of little use if you're on the wrong road.


Posted By: aburilus
Date Posted: 20/Noiembrie/2007 at 00:23
Nu zice nimeni ca trebuie sa stii ce e sub capota aia si cu ce se mananca dar bordul trebuie musai sa-l stii siimplicit si martorii (baterie, nivel ulei, lichid de racire, proiectoare, stop ceata etc)


Posted By: Bmay
Date Posted: 20/Noiembrie/2007 at 00:38
A, da, uitasem de faruri si tot ce tine de ele... si alea intra in categoria "normal de stiut". Smile
 
Dar restul, "baterie, nivel ulei, lichid de racire", sunt o ignoranta... Disapprove
Chiar daca as sti ce martor corespunde la ce, tot n-as sti ce inseamna... Gata, trebuie sa-mi programez o "sedinta tehnica"!


-------------
A driving ambition is of little use if you're on the wrong road.


Posted By: kyrra27
Date Posted: 21/Noiembrie/2007 at 22:55
Am citit undeva pe forum , cu ceva vreme in urma,intamplarea amintita si mai sus de Aburilus, cu tipa care a picat ex.din cauza ca nu a stiut unde sunt stergatoarele. Mi-a prins f. bine "naratiunea" ca de la urmatoarea sedinta de conducere, am intrebat mereu instructorul despre bord, ca sa ma asigur ca nu am sa uit nimic .
In schimb la capitolul "sub capota" , mi-s ,
Sper sa nu am vreo surpriza neplacuta pe drum .
Am intr-o carte niste notiuni de baza, dar cam atat
-- Bmay, programeaza-ti sedinta tehnica mai repede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- Are cineva ( poate Aburilus) niste linkuri ?
-- Alex 667 , ce vesti ne dai ? Te felicitam, sau te consolam ?


Posted By: aburilus
Date Posted: 21/Noiembrie/2007 at 23:10
Niste linkuri despre?



Posted By: kyrra27
Date Posted: 21/Noiembrie/2007 at 23:32
Originally posted by aburilus

Niste linkuri despre?


despre "solutionarea problemelor tehnice" . Exista oare asa ceva?
Sau despre descrierea partilor motorului , ce rol au....
Chestii utile , daca se opreste masina in drum
Doamne fereste


Posted By: aburilus
Date Posted: 21/Noiembrie/2007 at 23:44
1. Depinde de la masina la masina (de la marca la marca)
2. Nu prea sunt multe chestii pe care le poti face (ma rog, in fct de ce e vb)
4. Si astea se aplica daca ai o Dacie sau masini mai ieftine, mai vechi ca daca ai de ex un Q7.....sigur te uiti la el ca la felu' 14

Sorry, nu stiu linkuri!


Posted By: kyrra27
Date Posted: 22/Noiembrie/2007 at 14:37
Ms.
Am o Dacie veche , dar care merge f.f.bine pentru ca sotul meu intr-una schimba, inlocuieste," bibileste" si ,totusi cu putin noroc in primavara-vara o scot la pensie si o inlocuiesc cu alta masinuta .
Si la asta ma uit sub capota ca la felu`7, dar nu pentru multa vreme.!!!
Instructorul m-a invatzat problemele cu apa,ulei,etc, dar .....e putin. Abia mi-am luat carnetul , inca nu am avut timpul necesar sa " aprofundez" dar o sa-mi programez si eu o sedinta de mecanica la barbatu`-miu, desi voiam sa invatz cat de cat ,si singura .


Posted By: Marius
Date Posted: 22/Noiembrie/2007 at 23:09
Originally posted by kyrra27

Originally posted by aburilus

Niste linkuri despre?


despre "solutionarea problemelor tehnice" . Exista oare asa ceva?
Sau despre descrierea partilor motorului , ce rol au....
Chestii utile , daca se opreste masina in drum
Doamne fereste
 
O chestie macar generala de genul: face asa daca n-are combustibil, asa daca n-are baterie, etc. ar ajuta?


Posted By: aburilus
Date Posted: 22/Noiembrie/2007 at 23:56
Pai de ex daca n-are combustibil se aprinde martorul din bord deci nu trebe sa ridici capota si.........trebuie inainte de a ramane in pana sa iti dai seama ca nu mai ai - rezolvarea: te duci la benzinarie cand se aprinde becul sau cat mai repede dupa ce s-a aprins.
Daca n-are baterie: scoti pantalonii de pe tine si ramai in fusta si astepti ca un nene binevoitor sa opreasca sa "te curenteze" cu clestii (tai sau ai lui) (ma rog, la tine ar mere si impinsa......la alea pe injectie nu e bine s-o pornesti impinsa ci doar cu clesti)


Posted By: tomi_ms
Date Posted: 23/Noiembrie/2007 at 09:34
Aburilus, motorul poate foarte bine sa ramana fara benzina si cu rezervorul plin Wink Cred ca ar trebui sa continuam discutia asta in sectiunea Intretinere auto http://www.incepator.ro/forum/forum_topics.asp?FID=12" rel="no follow - http://www.incepator.ro/forum/forum_topics.asp?FID=12


Posted By: kyrra27
Date Posted: 23/Noiembrie/2007 at 12:25
Marius si Tomi ms... ,ma bucur ca ati inteles ca exista multe nedumeriri din domeniul tehnic , la incepatori!!! Se pot discuta multe inca,in topicuri !
Nu toti s-au nascut in masini bengoase, cu volanul si cheia masinii in mana !!! .
Mie mi-ar place sa ma informez despre lucruri de genul :
- daca masina lasa un fum alb, la esapament
- fum sub capota motorului - pana ajung la service-auto,ce fac?
- Cum imi dau seama daca filtrul de aer e infundat, daca filtrul de ulei e in regula, cum verific bujiile , cum se fac anumire reglaje etc.- etc.
Sunt lucruri care par banale pentru un sofer cu ceva experienta dar find un forum pentru incepatori, mi-am permis sa intreb in ideea ca multora (cred) le-ar prinde bine.
Eu cred ca sunt intrebari de bun-simt, din punctul meu de vedere si, scuze daca m-am inselat,dar chiar vreau sa invat cat mai multe .
Multumiri inca o data si poate exista CUNOSCATORI- binevoitori care sa dea informatii reale , cu adevarat valabile ...... !!!



Posted By: tomi_ms
Date Posted: 23/Noiembrie/2007 at 18:23
@Kyrra27 o.k., am inteles ideea, ma apuc de lucru, sper sa vin cu ceva util macar la nivel elementar pana maine seara.
@Marius, sa-mi zici daca ai inceput si tu ceva, sa nu-ti stric planurile

19:43
scriu in wordpad deocamdata, am vrut sa iau pe puncte de genul: nu porneste motorul, merge intrerupt, scoate fum, fierbe apa, uleiul nu are presiune, se aprinde becul de la incarcarea bateriei, etc, etc, dar pana acum nu am terminat decat cu nepornitul motorului, detaliat separat pentru carburatie, injectie si diesel si deja e de un roman intreg (am umplut un ecran de 19 cu litere de 10 LOL)... Care credeti ca e solutia? Facem un topic foaaaarte lung sau mai multe, separat pe grupuri de probleme? Bine, de la apa incolo nu mai trebuie scris separat pentru cele trei tipuri de motor, dar tot e foarte mult la un loc.


Posted By: kyrra27
Date Posted: 24/Noiembrie/2007 at 13:12
... ma gandesc si eu ca problemele sunt muuuuulte si variate. Abia astept sa citesc "rezultatul muncii" dupa care sa merg sa deschid capota si sa "experimentez,sa analizez,..etc..
Spui ca ai scris deja un roman,... inseamna ca : Nu mancare,? Nu TV ? Nici macar o secretara.....?
Glumeam. ! Oricum , ma bucur nespus si , cred ca va fii de folos multor incepatori, dar mai ales incepatoare
Iti urez :spor, inspiratie , noroc si muuuuulta rabdare ca sa scrii tot ce gasesti


Posted By: aburilus
Date Posted: 24/Noiembrie/2007 at 21:40
kyrra cred ca e mult prea mult ce ai zis tu acolo. D-aia sunt mecanicii, sa te duci la ei pt ca, oricum, oricate ai stii tot n-o sa poti sa rezolvi tu problema in foarte multe situatii. 


Posted By: Marius
Date Posted: 24/Noiembrie/2007 at 22:07
Nu vrem sa luam "painea de la gura" acestei categorii, ci doar sa dam macar niste explicatii generale la diversele probleme care se pot ivi...


Posted By: aburilus
Date Posted: 24/Noiembrie/2007 at 22:10
Atunci nu e necesar pagini intregi


Posted By: tomi_ms
Date Posted: 25/Noiembrie/2007 at 16:01
Nu postez pe forum ce am promis, pentru ca Marius ne pregateste o surpriza Wink, sub forma unei sectiuni pe site cu aceasta tema. Cred ca sunteti de acord ca merita asteptat Smile


Posted By: Marius
Date Posted: 25/Noiembrie/2007 at 21:18
Lucrez la asta... Nu ma intrebati de deadline...Cry


Posted By: kyrra27
Date Posted: 25/Noiembrie/2007 at 21:45
Originally posted by aburilus

kyrra cred ca e mult prea mult ce ai zis tu acolo. D-aia sunt mecanicii, sa te duci la ei pt ca, oricum, oricate ai stii tot n-o sa poti sa rezolvi tu problema in foarte multe situatii.


In topicul asta, m-am erijat in purtatorul de cuvant al incepatorilor, fie ei baieti sau fete si, spun ca. asa-i, ai dreptate, dar sunt multe cazuri cand, un incepator,ramas singur in mijlocul drumului, decat " sa-si dea jos pantalonii si sa ramana in fusta" asteptand un "nene amabil", mai bine schimba o bujie, sau verifica bransarea bornelor bateriei, sau rezolva problema ivita , daca se poate, daca nu cere prea multa bataie de cap.
Suna cam indraznet dar, mai multa informatie nu strica nimanui    , caci , se pare ca sunt destui cititori , dornici de informare.

Sa auzim de bine


Posted By: Bmay
Date Posted: 25/Noiembrie/2007 at 22:36
Oho, ce activa a fost lumea aici zilele astea!
Bravo moderatorilor pentru initiativa! Clap Asteptam cu interes!
 
Subscriu la postul anterior, cea mai mare teama a mea (desi e si cea mai putin probabila sa se concretizeze Big%20smile) este sa raman cu masina in drum (eventual o pustietate in care nu am nici semnal la mobil ca sa sun la service) fara sa stiu ce se intampla cu masina.
 
Inca n-am ajuns la "sedinta tehnica" de care ziceam pe la ultimele posturi, deocamdata am "devorat" informatiile de aici de la "utile" si ce mai apare pe forumuri si m-am cam speriat cand am vazut de cate chestii trebuie tinut cont sau cate trebuie verificate... asa ca ard de nerabdare sa testez in realitate. Asa o sa inteleg si o sa invat si ce informatii imi ofera de fapt bordul!
 
Majoritatea tipilor cu care am vorbit pe tema asta m-au expediat cu "lasa ca stiu aia de la service, acum se face diagnostic cu calculatorul, nu mai e ca la dacie", dar pe mine ma enerveaza sa fiu total ignoranta! (O singura data m-am uitat la ce se afla sub capota, la matiz!)
 
PS De curiozitate, mai stie cineva ce s-a intamplat cu alex_667, initiatorul topicului? Poate intre timp a descoperit ca exista chestii si mai nashpa decat sa nu cunosti in detaliu martorii luminosi de la bord? Tongue


-------------
A driving ambition is of little use if you're on the wrong road.


Posted By: kyrra27
Date Posted: 26/Noiembrie/2007 at 17:46
Subscriu si completez : si eu urasc sa fiu ignoranta. Si mie imi spune barbatu-miu, ca nu o sa am probleme cu masina (desi e o Dacie cam veche ), ca merge bine si, nici timp sa-mi arate practic nu prea are... dar el o sa plece din localitate destul de mult timp,. si raman pe cont-propriu.
Si ar mai fii ceva,cred eu; daca mergi la auto-service, si te simt "aia" ca esti pe dinafara cu mecanica , nu se poate sa-ti spuna orice si sa te taxeze oricat pentru serviciile lor ???
PS . - Speram ca motivul absentei lui alex_667 , sa nu fie legat de " lucrul nashpa" la care ne gandim inainte de a da examen , legat de necunoasterea martorilor luminosi de la bordul masinii


Posted By: Qvadratvus
Date Posted: 09/Martie/2008 at 12:56
Ce e amuzant e ca eu in scoala nu am facut pina acum nici o ora de mecanica auto si nici o ora de prim ajutor. Inafara de citeva date strecurate pe la curs intre doua notiuni de regulament si/sau ordonanta (gen: scaunele din fata se numesc asa si alea din spate asa, ala e parbriz si aia luneta), nema notiuni elementare. De prezentarea bordului am avut parte 10 minute si cam atit (o sa reiau inainte de examen ca nu cumva sa pic de papagal).

P.S. Am presupus (fara sa ma informez cum trebuie, ce-i drept) ca voi da examenul pe masina pe care am "torturat-o". Cele spuse aici m-au pus pe ginduri, asa ca mai am citeva zile sa ma corectez.


Posted By: aburilus
Date Posted: 09/Martie/2008 at 19:44
Nu trebuie sa faci niciun minut de mecanica auto daca dai pt categoria B. Sau mai bine zis, instructorul nu este obligat sa iti arate nimic in sensul asta. Oricum, o sa inveti tu dupa aia de la unul si altul.


Posted By: tomi_ms
Date Posted: 09/Martie/2008 at 20:17
Mecanica nu, dar 5 ore de "cunoasterea automobilului" sunt trecute in fisa de scolarizare (cel putin erau, cand am fost eu la scoala). Asta e teoria, apoi in practica orele acestea nu prea se fac.


Posted By: amrm
Date Posted: 10/Martie/2008 at 10:25
cum se cheama scaunele din spate ? sau alea din fatza? LOL


Posted By: kyrra27
Date Posted: 10/Martie/2008 at 15:56
Scaunele din spate se numesc banchete , si sunt compuse din : bancheta si spatar,


Posted By: amrm
Date Posted: 11/Martie/2008 at 10:08
aah :)) am crezut ca au o alta denumire si nu stiam euWacko si mai au si centuri de siguranta.  Cred ca in postul anterior am dat dovada de un blond cu sclipici Nuke 


Posted By: Wannabe
Date Posted: 14/Martie/2008 at 04:49
Eu is curios daca politistul cunoaste si el toti martorii. De exemplu exista la Peugeot-uri martor care avertizeaza ca e decuplat Airbagul de la pasagerul din dreapta...   Is curios daca polistul are habar ce-i ala? Sau poate intreba doar de curiozitate - iar daca-l suspectez ca nu stie - ii pot zice orice... Approve

Cat despre bord eu nu o sa pierd vremea la prima sedinta. Mi-am gasit manualul in engleza la masina pe care o sa fac. Deja stiu sa resetez indicatorul de mers la service Big%20smile (care...atunci cand trebuie sa faci revizia te anunta cu 1000KM inainte si dupa aia incepe sa "flashuiasca" cu KM care-i faci in plus)

Cum ziceam, am gasit manualul, o sa-l citesc - si o sa stiu mai bine ca instructuorul despre ce e vorba. Cool

Acum sa nu-l prind ca vrea sa pierdem vremea sa-mi explice unde e claxonul.




Posted By: Qvadratvus
Date Posted: 15/Martie/2008 at 12:06
Scaunele din fata se numesc fotolii...


Posted By: amrm
Date Posted: 15/Martie/2008 at 12:21
da si cu bere la casca Heart



Print Page | Close Window