Print Page | Close Window

Intrebari de pe drpciv.ro

Printed From: Incepator
Category: General
Forum Name: Teoria
Forum Discription: Mesaje despre chestionare, proba teoretica, legislatie
URL: http://www.incepator.ro/forum/forum_posts.asp?TID=2070
Printed Date: 24/Aprilie/2014 at 15:09


Topic: Intrebari de pe drpciv.ro
Posted By: dmradu
Subject: Intrebari de pe drpciv.ro
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 08:59
Mi-am permis sa deschid un topic in care sa discutam despre intrebari formulate gresit pe drpciv sau despre care credem ca sunt gresite .
Nu stiu cum sa salvez imaginea si nu am un aparat foto momentan asa ca voi scrie intrebarea:
1)Ce obligatii aveti daca intalniti un vehicul cu semnale speciale de avertizare luminoase de culoare albastra in functiune?
a)nicio obligatie,deoarece semnalul albastru se adreseaza coloanelor in miscare;
b)opriti cat mai aproape de marginea drumului;
c)acordati prioritate vehiculului de mai sus.



Replies:
Posted By: danny120669
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 09:32
Au uitat semnalizarea sonora :)
Imaginea o salvezi apasand tasta PrintScreen, apoi deschizi orice editor grafic si Edit>Paste apoi salvare ca jpg sau png.


Posted By: tcorinna
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 09:39
OUG 195/2002
Art. 32
(1)Semnalele speciale de avertizare luminoase sunt emise intermitent de dispozitivele de iluminare montate pe autovehicule si au urmatoarele semnificatii:
a)lumina rosie obliga participantii la trafic sa opreasca în directia de mers cât mai aproape de marginea drumului;
b)lumina albastra obliga participantii la trafic sa acorde prioritate de trecere;
c)lumina galbena obliga participantii la trafic sa circule cu atentie.


Posted By: dmradu
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 09:57
Originally posted by danny120669

Au uitat semnalizarea sonora :)
Imaginea o salvezi apasand tasta PrintScreen, apoi deschizi orice editor grafic si Edit>Paste apoi salvare ca jpg sau png.

multumesc de informare!


Posted By: danny120669
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 11:16
Corina, art.37:
(2) Conducatorii de vehicule sunt obligati sa reduca viteza, sa circule cât mai aproape de marginea drumului în sensul de deplasare si sa acorde prioritate la trecerea autovehiculelor cu regim de circulatie prioritara care au în functiune mijloacele speciale de avertizare luminoasa de culoare albastra si sonore.

si

Art. 61. – (1) Pentru a avea prioritate de trecere, autovehiculele prevazute la art.32 alin.(2) lit.a) si b), atunci când se deplaseaza în actiuni de interventie sau în misiuni care au caracter de urgenta, trebuie sa aiba în functiune semnalele luminoase si sonore.

si

Regulament Art. 130 Conducatorul de vehicul care se apropie de intrarea intr-o intersectie, simultan cu un autovehicul cu regim de circulatie prioritara care are in functiune semnalele luminoase si sonore, are obligatia sa ii acorde prioritate de trecere.

si cel mai clar:

art.91

(2)Semnalele mijloacelor de avertizare luminoasă pot fi folosite și fără a fi însoțite de cele sonore, în funcție de natura misiunii ori de condițiile de trafic, situație în care autovehiculul respectiv nu are regim de circulație prioritară.


Posted By: tcorinna
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 11:42
Originally posted by danny120669


art.91

(2)Semnalele mijloacelor de avertizare luminoasă pot fi folosite și fără a fi însoțite de cele sonore, în funcție de natura misiunii ori de condițiile de trafic, situație în care autovehiculul respectiv nu are regim de circulație prioritară.


Ai dreptate Am omis prevederea asta aparent si cei care fac intrebarile


Posted By: danny120669
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 11:58
Da, noi o sa devenim super-pregatiti dupa ce terminam scoala de soferi, o sa intuim si greselile celor care fac testele auto. Chiar, unde se pot reclama intrebarile gresite de pe site-ul drpciv ?

Am mai gasit azi una care mi-a picat de 2 ori si-am gresit-o, care e raspunsul corect pana la urma:

Întrebare #11
Conducătorii de autovehicule au următoarele obligații, înainte de a pleca la drum:      

Variante de răspuns
a. să verifice sistemul de lumini și semnalizare;
b. să verifice instalația de climatizare;
c. să mențină permanent curat parbrizul.

a nu e corect, a si c nu e corect :(


Posted By: dmradu
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 13:13
art.147,al.3:a,b,c.


Posted By: danny120669
Date Posted: 28/Septembrie/2009 at 13:19
Multumesc radu, mi-a scos peri albi intrebarea aia ... :)


Posted By: sasha
Date Posted: 01/Octombrie/2009 at 11:33
Am dat si eu astazi sala si am luat cu 26 de puncte. Tongue
Traseul il am de astazi intr-o saptamana (pe care sper sa-l iau, desi sunt constienta ca depinde si de norocul fiecaruia).
Intrebarile de la sala sunt aceleasi ca cele de site-ul drpciv.ro


Posted By: dmradu
Date Posted: 01/Octombrie/2009 at 15:28
Felicitari!


Posted By: sasha
Date Posted: 01/Octombrie/2009 at 15:38

Multumesc frumos Hug.

Sper sa am noroc si la traseu (incerc sa-mi mentin optimismul, desi din ce am citit pe forum nu e deloc usor sa iei traseul si conteaza foarte mult cu ce examinator nimeresti).


Posted By: simbia
Date Posted: 02/Octombrie/2009 at 09:36
Cel mai mult conteaza pregatirea ta si starea emotionala din acel moment.Nu te mai gandi la examinatori, eu am facut greseala asta, am tot citit pe acest forum si pe altele despre examinatori, m_am speriat cand am vazut ca il voi avea ca examinator pe cel mai de temut (dl.Grigore) si nu m_am mai putut concentra deloc, am facut cele mai stupide greseli. A doua oara am incercat sa fac abstractie de persoana din dreapta, mi_am imaginat ca este instructorul meu acolo si a fost mult mai bine.
Cum am mai sfatuit si pe altii, daca se poate sa fii martor inainte sa dai examenul este foarte bine pentru ca vezi ce vrea examinatorul.Succes!


Posted By: sasha
Date Posted: 02/Octombrie/2009 at 10:22
Multumesc frumos simbia! Embarrassed
Voi incerca sa-mi pastrez calmul la proba practica de saptamana viitoare desi, de felul meu, sunt o persoana foarte emotiva (cred ca o sa iau un calmant ca sa ma linistesc un pic).
In legatura cu ideea sa fii martor inainte, banuiesc ca depinde de cum se nimereste, adica nu depinde de mine acest lucru.
 


Posted By: Ameriknu
Date Posted: 02/Octombrie/2009 at 12:03
Originally posted by sasha

Multumesc frumos simbia! Embarrassed
Voi incerca sa-mi pastrez calmul la proba practica de saptamana viitoare desi, de felul meu, sunt o persoana foarte emotiva (cred ca o sa iau un calmant ca sa ma linistesc un pic).

In legatura cu ideea sa fii martor inainte, banuiesc ca depinde de cum se nimereste, adica nu depinde de mine acest lucru.

 

Este riscul ca acel calmant sa te calmeze mai mult decat ai nevoie.
Citeste prospectul si vezi la efecte secundare daca se interzice conducerea unui autovehicul dupa administrare sau daca induce stari de somnolenta.


Posted By: dmradu
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 20:14
Alta intrebare:intalnim indicatorul "depasirea autovehicolelor cu exceptia motocicletelor fara atas,interzisa".Intrebarea este:
Indicatorul va interzice depasirea?
a)da
b)nu
c)indicatorul nu vi se adreseaza.
Raspuns corect:a)


Posted By: aburilus
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 20:23
Da
Care e nedumerirea? Daca intalnesti indicatorul depasirea interzisa nu inseamna ca n-ai voie sa depasesti? Deci raspunsul corect nu e a?


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: dmradu
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 20:29
Indicatorul respectiv are mai multe exceptii de la depasire.In consecinta intrebarea nu e corecta.Se pare ca cei de pe drpciv   urmaresc discutiile pe site pentru ca am observat ca si intrebarea anterioara cu luminile albastre au corectat-o.


Posted By: aburilus
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 20:34
Nu se discuta despre situatii particulare
E o intrebare generala
Nu se despica firul in 4, nu se gandeste la modul particular asa cum cineva pe alt thread zicea ca e corect la un raspuns care zicea ca trebuie sa reduci la semnul STOP.....ca ce, ca sa opresti nu trebuie sa incetinesti?
Incercati sa simplificati gandirea nu sa complicati lucrurile
De aceea foarte multi pica sala pt ca se complica foarte mult in gandire si intorc intrebarea pe toate partile acolo unde nu este cazul
Am mai spus si o sa mai spun


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: dmradu
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 20:42
Cred ca cei care fac intrebarile ar trebui un pic testati.Daca doctorul iti zice sa nu mai fumezi asta inseamna ca poti fuma pipa?


Posted By: danny120669
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 20:43
Originally posted by aburilus

cineva pe alt thread zicea ca e corect la un raspuns care zicea ca trebuie sa reduci la semnul STOP.....ca ce, ca sa opresti nu trebuie sa incetinesti?Incercati sa simplificati gandirea nu sa complicati lucrurile


Eu am fost ala ... nu incerc sa despic firul in 4 dar era logic ca oprirea implica si incetinire, firul in 4 ar trebui sa-l despice cei care au facut intrebarile, ca sa nu lase loc de alte interpretari, sa fie totul clar.


Posted By: aburilus
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 20:56
dany, ti-am explicat acolo ce era de explicat

radu, nu cred ca trebuie testati, marea majoritate a intrebarilor sunt ok
Revenind la intrebare
Crezi ca era necesar sa inceapa sa iti insire toate exceptiile? Pt ca ar fi trebuit sa inceapa sa le insire pe toate, altfel raspunsul era incomplet
Ca sa o luam pe alta parte, e mai grav sa raspunzi b decat a
Sau de fapt nu era niciun raspuns corect....si se stie ca nu mai exista intrebare cu niciun raspuns corect

Repet pt cei care gandesc complicat: intrebarire sunt mult mai simple decat cred unii (pt ca unii cred ca se vor complicate).


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: dmradu
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 21:06
Daca citim cu atentie intrebarea observam ca ea este pusa in mod imperativ;cu alte cuvinte nu se permit exceptii.Cred ca sunteti dintre cei care ajuta la formularea intrebarilor si din aceasta cauza nu acceptati sa fiti contrazis.Am mai spus:cei care fac legile ar trebui sa aiba consultanti,specialisti in limba romana.Vedeti si cazul dvs.cu privire la acest indicator pe care nu l-ati inteles in totalitate pentru ca nu este definit pe intelesul tuturor.(Explicatie corecta victor2007)


Posted By: aburilus
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 21:10
Repet, e o intrebare generala
Ai voie? Da/nu
Ca sunt exceptii, e alta poveste

N-am nicio treaba cu astia de la examinari

Sincer, nici acum nu cred ca e asa dar i-am dat dreptate lui victor ca el e instructor si le stie mai bine
Atata timp cat n-am permis pt cat A, nici nu-mi bat prea mult capul care din noi are dreptate in acea privinta


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: dmradu
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 21:19
Ba e corect:"cu exceptia" inseamna ca e valabil in ambele sensuri;daca nu era asa aveau grija sa mai adauge ceva.Mai goliti mesageria aia sa va dau un mesaj!


Posted By: aburilus
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 21:34
Am multe mesaje importante si nu prea am timp sa fac curat
Sorry


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: danny120669
Date Posted: 03/Octombrie/2009 at 22:34
Originally posted by aburilus

Repet pt cei care gandesc complicat: intrebarire sunt mult mai simple decat cred unii (pt ca unii cred ca se vor complicate).


Scuze nenea aburilus dar sa stii ca nu am avut nici cea mai mica intentie de-a fi Gica-Contra ... pentru noi, inginerii si mai ales IT-istii e deformatie profesionala de-a gandi complicat.


Posted By: exercitii
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 00:44
Originally posted by dmradu

. . In consecinta intrebarea nu e corecta. . . .

Sunteți mofturos. De unde plăcerea de a contesta atâtea și atâtea chestiuni care sunt puse la punct înainte de a apuca dv să plângeți. Cu pretenții absurde nu veți reuși să înțelegeți formularea chestionarelor. Luați răspunsurile ce vi s-au dat aici, de la capăt, și urmăriți care vă sunt greșelile. Formularea chestionarului nu poate fi niciodată greșită. Răspundeți la textul întrebărilor așa fel ca să nu fiți contestat. Nu vă mai afectați degeaba și intrați în rând cu lumea.
Nu insistați în a disprețui legea. Textele acesteia au fost studiate mereu, atent, de vreo 60 de ani. Europenizarea noastră scriptică și nu practică a forțat legea să devină pe alocuri nedesăvârșită dar, nici pe departe cât prețiozitatea în care vă scăldați. Dacă refuzați înțelegerea, trebuie să admiteți că și strâmbă legea se respectă. Alta nu avem.


-------------
Ing. Ilie Ciolac
http://exercitii.ciolac.com" rel="no follow - exercitii.ciolac.com : Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "


Posted By: dmradu
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 09:36
Pretentiile in nici un caz nu sunt absurde.Daca vrem raspunsuri corecte atunci si intrebarile trebuie sa fie corecte."Formularea chestionarului nu poate fi niciodată greșită".Nu prea cred.Am citit o carte in care cineva scria despre "oprirea fortuita".Daca asemenea persoane formuleaza chestionarele atunci la ce ne putem astepta?


Posted By: aburilus
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 10:40
Deviem un pic de la subiect pt ca am vazut ca s-a vb la un moment dat de oprire si de chestia asta cu fortuitul.
In toate cazurile in care se vorbeste despre oprire este vorba de oprirea voluntara. NICIODATA nu e vorba de oprirea fortuita. Nu trebuie sa iti spuna nicaieri in lege ca nu e vb de oprirea fortuita. Cum poate sa se gandeasca cineva ca e vb de altceva in afara de oprirea voluntara. Nu trebuie sa iti scrie in lege de fiecare data "voluntara".
Te gandesti doar la o situatie devenita la ordinea zilei in Romania si mai ales in marile orase. Pe o portiune se face coada de masini din cauza traficului de kko. Pe acea portiune ai semnul de oprirea interzisa. Tu opresti in coada. Esti nevoit sa opresti, normal ca nu iti ia nimeni permisul. Sa nu mai vorbim ca de multe ori se transforma chiar si in stationare.
Asa ca nu stiu ce ai citit tu si unde dar e normal sa nu fie santionata oprirea fortuita.

Parca ziceai pe acolo ca cine decide cand e voluntara si cand e fortuita. Pai ca si atunci cand incalci toate regulile de circulatie si nu patesti nimic pt ca nu te vede un politist sau nu faci un accident ca sa ajungi la politie si sa se constate ca ai incalcat regulile. Asa si cu oprirea asta.
Tu poti sa opresti pe dreapta si sa te pui pe avarii si sa zici ca oprirea a fost fortuita (s-a stricat masina). Atata timp cat nu vine politistul la tine si sa-i arati ca intradevar s-a stricat masina si ai fost nevoit sa opresti.......n-o sa constate nimeni daca e fortuita sau voluntara (te-ai oprit sa iei o Cola de la magazin).

dany
1. o fi deformatie profesionala dar, crede-ma, sigurul care are de pierdut esti tu
2. trebuie sa ne debarasam de ce suntem noi in viata de zi cu zi si sa gandim din punct de vedere auto, a unui conducator auto
3. nu conteaza ce esti in viata de zi cu zi (inginer, gunoier, profesor, parlamentar etc), la volan esti conducator auto
de aceea, atunci cand l-a intrebat lacra pe radu din ce postura vorbeste.....pe ea n-o interesa ca e inginer (cum a raspuns el) ci o interesa daca e prof de legislatie, instructor, elev care face scoala, care o sa faca scoala, care a terminat scoala dar trebuie sa dea examenul sau care are permis
4. repet: despicarea firului in 4 nu este decat un punct in minus pt cel ce o face


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: danny120669
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 10:50
Da, aburilus, ai mare dreptate, multumesc frumos de raspunsuri. Eu vorbesc din postura de elev care face scoala si care vrea sa-si elimine unele lacune si neclaritati. Asa-s elevii: vor sa stie totul si pun multe intrebari, unele chiar exasperante. Sper ca nu am abuzat de rabdarea voastra prin faptul ca nu m-am facut inteles sau ca despic firul in 4. Am invatat multe pe acest site, felicitari, faceti o treaba nemaipomenita.


Posted By: dmradu
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 13:36
Nenea aburilus,ca sa nu mai folosesti notiunea de oprire fortuita cum nu trebuie iti recomand sa dai pe google la dex online si sa vezi ce inseamna oprirea fortuita.Vei avea o surpriza.N-ai citit "Legendele Olimpului" in tinerete!


Posted By: aburilus
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 15:41
Nu sunt nenea cu nimeni asa ca rog sa vorbesti frumos

Nu stiu ce ai citit si pe unde dar explicatia ramane valabila: in lege e vorba de oprirea voluntara, aia se sanctioneaza.


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: dmradu
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 16:34
Scuze daca v-ati simtit ofensat,dar exprimarea nu s-a vrut a fi o jignire.Si ca sa revin :oprirea fortuita este diferita de imobilizarea involuntara(aviz celor care fac chestionare sau scriu carti).Si cu asta pa!N-o sa mai deranjez pe nimeni!


Posted By: danny120669
Date Posted: 04/Octombrie/2009 at 18:03
Originally posted by aburilus

Nu sunt nenea cu nimeni asa ca rog sa vorbesti frumos


Imi cer scuze, si eu am vorbit asa. Am vazut ca esti mai sfatos si stii mai multe ca noi, deci esti taticul lor (al chestionarelor). In nici un caz nu am folosit apelativul asta la misto.


Posted By: Marius
Date Posted: 05/Octombrie/2009 at 09:57
FORTUÍT, -Ă, fortuiți, -te, adj. (Livr.) Venit pe neașteptate; neprevăzut, inopinat; întâmplător. – Din fr. fortuit, lat. fortuitus.
 
INVOLUNTÁR, -Ă, involuntari, -e, adj. (Adesea adverbial) Care este făcut fără voie, neintenționat. – Din fr. involontaire, lat. involuntarius.
 
Acum ca am terminat tetrapiloctomia (nu e in dex), putem trece la lucruri mai serioase?


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 12:05
Am si eu cateva nelamuriri:

1. Ce semnificatie are marcajul longitudinal continuu de separare a sensurilor de circulatie?

a. orienteaza conducatorii de vehicule in conditii de vizibilitate redusa;
b. interzice incalcarea lui;
c. interzice depasirea pe sectorul pe care este aplicat.

Am raspuns b si c - GRESIT.
Sa fie numai B?


Posted By: danny120669
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 12:05
xenya, e numai B la intrebarea ta.

Si o nelamurire in cazul meu:
http://www.imagehost.ro/viewer.php?img=131214274ad444f33006f" rel="no follow">

Am raspuns A si e gresit. Destul de dubioasa intrebarea ...


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 12:10
2. In care din situatii sunteti obligat sa reduceti viteza?

a. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta cu bariere;
b. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta fara bariere;
c. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta industriala.

Am raspuns A, B si C - GRESIT!
Daca gandesc mai bine, la A si B trebuie sa opresti... deci ar fi numai C? Insa in cazul trecerii la nivel cu calea ferata industriala spune ca trebuie sa respecti semnalele agentului.... care agent nu apare in propozitie...
Stiu ca ma complic, sau poate imi scapa mie ceva... Pls


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 12:11
mersi de lamurire!

la intrebarea ta raspunsul corect e C. ;)


Posted By: aburilus
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 12:30
La aia cu marcajul longitudinal continuu, raspunsul este b (a ce treaba are? unde ai vazut in regulament? c nu e pt ca se poate depasi ) Nu e duboiasa deloc.

La asta cu calea ferata parerea mea este...... a Smile


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 12:55
Cred c-ai amestecat putin intrebarile si raspunsurile puse de mine si de danny... Eu n-am raspuns A la intrebarea cu marcajul longitudinal continuu (ci danny a raspuns A la intrebarea cu poza).
Cat despre C - Art. 120 lit i) din regulament zice ca se interzice depasirea "cand pentru efectuarea manevrei se incalca marcajul continuu, simplu sau dublu...". D-asta am considerat ca si C ar fi fost corect, insa pc-ul a zis GRESIT!
Asa ca ramane varianta finala B - aici suntem de acord.

Cat despre intrebarea cu oprirea la calea ferata... ai vazut undeva in regulament? Ca eu am tot cautat si n-am gasit...


Posted By: aburilus
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 13:03
Nu le-am incurcat, eu cu el vorbeam in leg cu intrebarea cu marcajul (scuze ca n-am zis)
Intrebarea este daca esti convinsa/sunteti convinsi ca raspunsul este doar b

Cu calea ferata: unde ai citit ca esti obligat sa reduci in cazul b? Sa nu zici ca ai gandit-o si tu pe principiul.....daca trebuie sa opresti raspunzi la intrebare ca trebuie sa reduci ca oprirea implica reducere


-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: danny120669
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 13:29
Originally posted by xenya

Cat despre intrebarea cu oprirea la calea ferata... ai vazut undeva in regulament? Ca eu am tot cautat si n-am gasit...


xenya, uite aici:

Art. 170. - (1) Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci cand:
    a) barierele sau semibarierele sunt coborate, in curs de coborare sau ridicare;
    b) semnalul cu lumini rosii si/sau semnalul sonor sunt in functiune;
    c) intalneste indicatorul `Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere`, `Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere` sau `Oprire`.

Aburilus, parerea mea e ca la intrebarea cu cale ferata raspunsul e A si C



Posted By: aburilus
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 13:43
Posibil dar a mea e ca e doar a

-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: danny120669
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 13:55
Ai dreptate, e doar A, tocmai ce mi-a picat aceasta intrebare :(

Instructorul mi-a zis ca e mai bine sa reduc totusi viteza la calea industriala ...


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 13:56

Intrebare 1: Ca sa nu despicam firul in 4 (ca tot se vorbea despre asta in pagina anterioara ), daca-mi va pica la examen intrebarea asta cu marcajul continuu, voi raspunde doar B.
Tu esti convins de raspunsul asta, avand in vedere si prevederile art 120 lit i), mai sus citat?

Intrebare 2: ...(aplic mai mult principiul conform caruia stationarea implica oprire... glumesc, evident )
Eu nu prea am gandit intrebarea cu calea ferata cand am ales toate variantele.... abia apoi am incercat s-o gandesc si sa caut in lege raspunsul, dar din pacate nu m-am lamurit pe deplin. Deocamdata stiu ca B nu este corect (art 138 lit c), cred ca nici A (pt ca e prea generala formularea, nu specifica daca barierele sunt sau nu lasate - daca sunt lasate e clar ca opresti, dar daca sunt ridicate ce faci? reduci? si pe principiul asta consideri ca raspunsul B ar fi corect???), iar varianta C o consider corecta, dar nu sunt sigura ca asta e raspunsul final.... Asa ca am cerut ajutor aici, si inca mai astept sa ma lamureasca cineva (cu argumente din lege, daca se poate )....

ps: zau ca mi-ar placea sa despicam firul in 4, desi legislatia rutiera nu e tema mea preferata, dar, din pacate, nu prea am timp de asta....


Posted By: danny120669
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 14:10
xenya, treaba sta cam asa:

Se reduce obligatoriu viteza la trecerile la nivel cu cale ferata daca sunt cu bariere sau cu semnale luminoase iar acestea permit trecerea (bariere ridicate sau lampa alba)

Se opreste obligatoriu la trecerile la nivel cu cale ferata daca sunt cu bariere sau cu semnale luminoase iar acestea NU permit trecerea (bariere coborate sau lampi rosii)

Se opreste obligatoriu la trecerile la nivel cu cale ferata nepazite de bariere sau semnale luminoase, o sa vezi ca au indicator de oprire.

La cale ferata industriala se mareste atentia si atat :)


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 14:15
Mmmmda, e logic ... acum mi-e clar...    Thanks!


Posted By: aburilus
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 14:22
Ok, hai sa incerc sa va luminez pe amandoi

dany, la intrebarea cu calea ferata, nu e c, pt ca la o cale ferata industriala, asa cum zice si in regulament, trebuie sa fie un agent de cale ferata (ca n-o fi tot timpul, e partea a doua si nu ne intereseaza la partea teoretica). Ce trebuie sa facem noi la semne agentilor de cale ferata? Sa oprim. Deci nu e c. Cam asa trebuie gandita intrebarea. Aaaaa, ca in practica oi da de vreo cale ferata industriala care nu are agent si normal ca reduci viteza, cum iti ziceam, e alta mancare de peste

xenya
Intreb 1: bineinteles ca sunt convins. Tu nu esti consvinsa pt ca nu gandesti bineintrebarea sau nu ai inteles exact ce se intreaba. Adica tu faci niste presupuneri gresite (si la asta si la intrebarea 2 dar o sa vb mai jos despre ea). Depasirea se poate face si fara incalacarea marcajului longitudinal si tot depasire se numeste. Daca de ex sunt 2 benzi pe sens, sensurile sunt despartite prin marcaj continuu. Eu sunt pe banda 1 in spatele altuia, il depasesc intrand pe banda 2 (deci nu incalac marcajul longitudinal) si reintru pe banda 1 in fata lui, terminandu-mi depasirea.
Deci cum raspund la intrebare? Marcajul ala nu interzice depasirea atata timp cant nu-l incalci si nu zice in intrebare ca il incalci sau nu. E o intrebare generala.

Intrebarea 2: exact cum ziceam mai sus, e o intrebare generala nu te incurci cu barierele lasate sau nu. E simplu: n-ai bariere, trebuie sa opresti. Ai bariere, doar reduci. Normal ca daca sunt lasate.........o sa opresti ca doar n-oi intra cu masina in ele.



-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 14:57
Originally posted by aburilus

Ok, hai sa incerc sa va luminez pe amandoi



intr-adevar, s-a facut lumina! ai explicat frumos si logic!
eu recunosc ca prea intorc intrebarile si variantele de raspuns pe toate partile....


Posted By: aburilus
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 15:07
Trebuie sa incerci sa vezi intrebarea cat mai simplu

-------------
6 octombrie 2010 - o zi magica
21 iulie 2009 - one big f*u*c*k*i*n*g day :)


Posted By: danny120669
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 20:11
Originally posted by xenya

eu recunosc ca prea intorc intrebarile si variantele de raspuns pe toate partile....


E o deformatie profesionala specifica inginerilor Asa pateam si eu la inceput si m-a lamurit aburilus. Trebuie sa gandim mai simplu


Posted By: xenya
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 22:10
Inca una si.... ma culc.

Cum veti semnaliza faptul ca autovehiculul cu care circulati a ramas in pana pe partea carosabila?

a. prin folosirea luminilor de pozitie;
b. prin instalarea triunghiurilor reflectorizante si prin folosirea luminilor de avarie;
c. prin purtarea vestei reflectorizante.

Am raspuns prima data B - si a fost gresit. Am verificat cu art 156 (1) si mi se parea ca am raspuns bine.
Am mai dat o data peste intrebarea asta si am raspuns B si C... tot gresit.

pls, ! Thanks!


Posted By: dmradu
Date Posted: 13/Octombrie/2009 at 22:50
Le mai gresesc si ei.Nu poate fi decat b intrucat vesta reflectorizanta se foloseste la autovehiculele peste 3,5 tone.
"a"-ul nu este decat in cazul art.114,care nu are treaba cu intrebarea de aici.


Posted By: exercitii
Date Posted: 14/Octombrie/2009 at 00:38
Originally posted by xenya

2. In care din situatii sunteti obligat sa reduceti viteza?

a. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta cu bariere;
b. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta fara bariere;
c. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta industriala.

Am raspuns A, B si C - GRESIT!   . . .

Iată ce am găsit, pentru cazul că formularea de mai sus este corectă:
Calea ferată poate fi curentă ori industrială.
Deci nu avem cale ferată curentă industrială. Răspunsul c nu este bun.
Calea ferată curentă poate fi păzită (fie cu bariere ori semibariere sau/și semnalizare luminoasă automată) sau cale ferată curentă nepăzită.
Art. 136. - (1) La trecerea la nivel cu calea ferată curentă, conducătorul de vehicul este obligat să circule cu viteză redusă și să se asigure că din stânga sau din dreapta nu se apropie un vehicul feroviar.
Deci ar putea fi bune răspunsurile a. și b., dar,
Art. 138. - (1) Conducătorul de vehicul este obligat să oprească atunci când:
a) barierele sau semibarierele sunt coborâte, în curs de coborâre sau de ridicare;
b) semnalul cu lumini roșii și/sau semnalul sonor sunt în funcțiune;
(în aceste două cazuri de la căile ferate curente păzite trebuie să oprim dar, dacă în acel moment trecerea este permisă, potrivit Art 136 (1), vom reduce viteza obligatoriu - deci formularea a. a răspunsului este valabilă)
c) întâlnește indicatorul „Trecerea la nivel cu calea ferată simplă, fără bariere”, „Trecerea la nivel cu calea ferată dublă, fără bariere” sau „Oprire”.
(la aceste căi de cale ferată curentă nepăzite trebuie să oprim iar simpla reducere a vitezei nu este corectă)
Deci răspunsul b nu este corect și rămâne răspunsul a.

Traseul 1 de la întrebarea cu sensul giratoriu se impune datorită prevederilor. Răspunsul A nu este greșit. Traseul 2 nu este corect. Pe acea bandă se îndreaptă numai vehiculele care circulă pe primul drum la dreapta. Deci răspunsul este A.


-------------
Ing. Ilie Ciolac
http://exercitii.ciolac.com" rel="no follow - exercitii.ciolac.com : Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "


Posted By: xenya
Date Posted: 14/Octombrie/2009 at 07:36
Originally posted by dmradu

Le mai gresesc si ei.Nu poate fi decat b intrucat vesta reflectorizanta se foloseste la autovehiculele peste 3,5 tone.
"a"-ul nu este decat in cazul art.114,care nu are treaba cu intrebarea de aici.


multumesc!


Posted By: xenya
Date Posted: 14/Octombrie/2009 at 07:42
Originally posted by exercitii

Originally posted by xenya

2. In care din situatii sunteti obligat sa reduceti viteza?

a. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta cu bariere;
b. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta fara bariere;
c. la trecerea la nivel cu calea ferata curenta industriala.

Am raspuns A, B si C - GRESIT!   . . .

Iată ce am găsit, pentru cazul că formularea de mai sus este corectă:

...... rămâne răspunsul a.


Formularea e intalnita intr-un test pe drpciv... bine punctat ca nu exista cale ferata industriala... nici nu m-am gandit la asta!


[/QUOTE]
Traseul 1 de la întrebarea cu sensul giratoriu se impune datorită prevederilor. Răspunsul A nu este greșit. Traseul 2 nu este corect. Pe acea bandă se îndreaptă numai vehiculele care circulă pe primul drum la dreapta. Deci răspunsul este A.
[/QUOTE]   

de acord ca traseul 2 nu e corect... insa raspunsul considerat corect atat de drpciv cat si de ed national (intrebarea 502) este C.


Posted By: xenya
Date Posted: 09/Noiembrie/2009 at 20:15
me again!

Este obligat conducatorul unui vehicul sa foloseasca banda suplimentara, la urcarea in rampa, daca viteza sa este mai mica decat cea inscrisa pe indicator?

a. nu, deoarece banda este destinata vehiculelor care se deplaseaza cu o viteza egala sau superioara celei precizate de indicator;
b. da;
c. nu, fiind obligat in toate situatiile sa circule doar pe banda de langa marginea drumului.


Despre ce banda suplimentara este vorba? Si despre ce indicator?


Posted By: xenya
Date Posted: 09/Noiembrie/2009 at 22:17
nimeni prin zona?


Posted By: danny120669
Date Posted: 10/Noiembrie/2009 at 08:24
E vorba de asta:


Posted By: xenya
Date Posted: 10/Noiembrie/2009 at 09:31
Originally posted by danny120669

E vorba de asta:


mersi pt feedback! si raspunsul corect care ar fi?

eu am zis A si a fost gresit...


Posted By: dmradu
Date Posted: 10/Noiembrie/2009 at 10:07
Acest indicator de orientare se instaleaza,dupa cum este pusa si intrebarea ,la inceputul unui drum in rampa, pentru a obliga vehiculele care se deplaseaza cu viteza redusa sa foloseasca banda de langa acostament (din dreapta-aceasta-i banda suplimentara la care se refera),astfel incat sa nu le stanjeneasca in deplasare pe cele care pot sa se deplaseze cu viteze superioare.
Deci intrebarea este daca esti obligat sa folosesti banda din dreapta daca esti conducatorul unui vehicul ce se deplaseaza cu viteza redusa.
Raspuns corect:b


Posted By: danny120669
Date Posted: 10/Noiembrie/2009 at 10:27
xenya, pai cercul ala albastru cu 30 in mijloc ce semnificatie are ? :) viteza minima obligatorie, nu ? :)


Posted By: xenya
Date Posted: 10/Noiembrie/2009 at 10:57
Originally posted by dmradu

Acest indicator de orientare se instaleaza,dupa cum este pusa si intrebarea ,la inceputul unui drum in rampa, pentru a obliga vehiculele care se deplaseaza cu viteza redusa sa foloseasca banda de langa acostament (din dreapta-aceasta-i banda suplimentara la care se refera),astfel incat sa nu le stanjeneasca in deplasare pe cele care pot sa se deplaseze cu viteze superioare.
Deci intrebarea este daca esti obligat sa folosesti banda din dreapta daca esti conducatorul unui vehicul ce se deplaseaza cu viteza redusa.
Raspuns corect:b



thanks!


Posted By: xenya
Date Posted: 10/Noiembrie/2009 at 10:59
Originally posted by danny120669

xenya, pai cercul ala albastru cu 30 in mijloc ce semnificatie are ? :) viteza minima obligatorie, nu ? :)



gata, m-am prins! mai greu, ce-i drept ...


Posted By: Rehab
Date Posted: 11/Noiembrie/2009 at 06:51
Maine (12 nov) am sala. Azi tocesc pe de rost mecanica si sanctionarile. Cine mai da in aceasi zi ?

M-am amuzat teribil, poate stiti voi raspunsul la intrebarea asta :

http://img692.imageshack.us/i/clarrr.png/" rel="no follow - [img=http://img692.imageshack.us/img692/416/clarrr.png -
]






Posted By: danny120669
Date Posted: 11/Noiembrie/2009 at 07:44
Raspuns corect: A. Bafta multa la examen


Posted By: Irmutza
Date Posted: 11/Noiembrie/2009 at 07:45
Nu vaz partea amuzanta, dar raspunsul este A :) p.s. am raspuns in cor cu danny, asa ca nu mai sterg

-------------


Posted By: sasha
Date Posted: 11/Noiembrie/2009 at 08:52
Bafta multa Rehab! Wink
p.s. sa nu te grabesti cu raspunsurile, fii atenta la contextul intrebarilor si la poze sa nu-ti scape vreun indicator (unele intrebari sunt "capcana").
Daca reusesti sa faci peste 22 de puncte la testele de pe incepator.ro esti ok, iei sala fara probleme.



-------------
8 octombrie 2009...o zi frumoasa de toamna...


Posted By: alexbv3000
Date Posted: 11/Noiembrie/2009 at 09:29
Originally posted by sasha


Daca reusesti sa faci peste 22 de puncte la testele de pe incepator.ro esti ok, iei sala fara probleme.



Eu cred ca ii trb cel putin 24 pe site ca sa fie ok, ma-ntelegi? Wink


-------------
http://img534.imageshack.us/i/userbarfcbrasov.gif/" rel="no follow">

DOMNU' BOC, RAD BULGARII DE CRIZA NOASTRA


Posted By: sasha
Date Posted: 11/Noiembrie/2009 at 11:44
Ma refeream la faptul ca intrebarile de pe incepator.ro sunt un pic mai dificile decat cele publicate pe drpciv.ro. Smile
Mi-e mi-au placut si m-am bucurat cand am reusit sa obtin peste 22 de puncte la chestionarele de aici. 


-------------
8 octombrie 2009...o zi frumoasa de toamna...


Posted By: Rehab
Date Posted: 12/Noiembrie/2009 at 13:34
Azi am dat sala. A fost foarte simplu si nu a fost aglomerat de loc. Am intrat imediat, n-am stat la cozi.
Am luat cu 25 . Am gresit un punct imediat dupa ce-am vazut 22 pe ecran ...de emotii cred


Posted By: sasha
Date Posted: 12/Noiembrie/2009 at 14:24
Felicitarile noastre Rehab! Smile
Bafta multa la traseu saptamana viitoare!


-------------
8 octombrie 2009...o zi frumoasa de toamna...


Posted By: thomson
Date Posted: 18/Noiembrie/2009 at 18:23
Salutare. In primul rand intrebarea mea ar fi daca aceste intrebari de pe drpciv.ro chiar se dau sau nu la examen? Saptamana viitoare voi da sala si nu stiu unde as putea exersa mai bine. (Mentionez faptul ca, intai am invatat ordonanta, apoi regulamentul, si dupa am facut zeci de chestionare de pe incepator.ro, si din carte)Va multumesc.


Posted By: Ameriknu
Date Posted: 18/Noiembrie/2009 at 20:48
Poti sa-ti testezi cunostintele aici pe site precum si pe site-ul politiei fara probleme.


Posted By: xenya
Date Posted: 19/Noiembrie/2009 at 09:40
Originally posted by thomson

Salutare. In primul rand intrebarea mea ar fi daca aceste intrebari de pe drpciv.ro chiar se dau sau nu la examen? Saptamana viitoare voi da sala si nu stiu unde as putea exersa mai bine. (Mentionez faptul ca, intai am invatat ordonanta, apoi regulamentul, si dupa am facut zeci de chestionare de pe incepator.ro, si din carte)Va multumesc.


da, la examen sunt intrebari de pe dprciv.ro.


Posted By: thomson
Date Posted: 19/Noiembrie/2009 at 13:40
Aha, inteleg, am urmarit comentariile din acest post, si eram curios daca chiar se dau la examen acele intrabari.
P.S: A mai dat sala cineva din Brasov?


Posted By: mystique
Date Posted: 08/Decembrie/2009 at 20:03
Buna seara! Am si eu cateva intrebari,la care nu gasesc raspunsul,poate imi explica cineva.
Cu ce viteza sunteti obligat sa circulati pe drumurile publice din afara localitatilor cand partea carosabila este acoperita cu piatra cubica umeda:
a)cu o viteza care sa nu depaseasca 50km/h
b)cu o viteza care sa permita efectuarea oricarei manevre in conditii de siguranta
c)cu o viteza care sa nu depaseasca limita maxima de 90km/h
Am raspuns A si nu a fost corect,a doua oara cand am reantalnit intrebarea am raspuns si B si tot nu a fost corect.


Posted By: mystique
Date Posted: 08/Decembrie/2009 at 20:09
Pentru a conduce ecologic un autovehicul,este necesar:
a)sa verificati o data pe luna,la rece,oresiunea din pneuri
b)sa schimbati intre ele pneurile,la aproximativ10000 km
c)sa inlocuiti pneurile la fiecare 1000 km
Am raspuns A si nu a fost bine


Posted By: dmradu
Date Posted: 08/Decembrie/2009 at 21:41
a,b la ambele


Posted By: dmradu
Date Posted: 08/Decembrie/2009 at 21:43
Originally posted by dmradu

a,b la ambele

a si b la ambele intrebari


Posted By: Ameriknu
Date Posted: 08/Decembrie/2009 at 22:06
Originally posted by mystique

Buna seara! Am si eu cateva intrebari,la care nu gasesc raspunsul,poate imi explica cineva.
Cu ce viteza sunteti obligat sa circulati pe drumurile publice din afara localitatilor cand partea carosabila este acoperita cu piatra cubica umeda:
a)cu o viteza care sa nu depaseasca 50km/h
b)cu o viteza care sa permita efectuarea oricarei manevre in conditii de siguranta
c)cu o viteza care sa nu depaseasca limita maxima de 90km/h
Am raspuns A si nu a fost corect,a doua oara cand am reantalnit intrebarea am raspuns si B si tot nu a fost corect.

Eu as fi raspuns A si B.
Daca este ud pe jos iar eu am dreptul sa merg cu maxim 50 km/h, atunci tot nu voi merge cu 50 daca eu consider ca nu ma deplasez in conditii de siguranta maxima.
Nu uitati ca puteti merge oricat de incet este nevoie daca sunt conditiile intemeiate.


Originally posted by mystique

Pentru a conduce ecologic un autovehicul,este necesar:
a)sa verificati o data pe luna,la rece,oresiunea din pneuri
b)sa schimbati intre ele pneurile,la aproximativ10000 km
c)sa inlocuiti pneurile la fiecare 1000 km
Am raspuns A si nu a fost bine

Corect este A si B.


Posted By: mystique
Date Posted: 09/Decembrie/2009 at 18:14
Multumesc!


Posted By: 40ita
Date Posted: 14/Decembrie/2009 at 21:22
salut,am si eu o intrebare care probabil a mai fost pusa...
chestionarele de pe drpciv.ro sunt aceleasi cu cele oficiale care le dai la examen ? am observat ca sunt cam identice cu cele din cartea "intrebari si teste". Instructorul meu a spus ca intrebarile sunt 97% identice ca cele din carte dar ca nu sunt publicate pe net. asa e ? sau nu stie el ?


Posted By: victor2007
Date Posted: 14/Decembrie/2009 at 23:25
Este aplicatia identica de la examen.

-------------
"Zambeste, maine va fi mai rau!" http://www.instructorautobrasov.blogspot.com" rel="no follow - http://www.instructorautobrasov.blogspot.com


Posted By: 40ita
Date Posted: 16/Decembrie/2009 at 20:17
Mersi Victor m-ai linistit,eu am facut pana acum alte chestionare de pe diverse site-uri si nu luam decat 21-22,oficialele le pot rezolva si cu punctaj maxim. M-am uitat si te blogul tau,am invatat si alte lucruri si am realizat ca instructorul meu e cam varza.


Posted By: victor2007
Date Posted: 16/Decembrie/2009 at 20:32
Esti din Ploiesti?

-------------
"Zambeste, maine va fi mai rau!" http://www.instructorautobrasov.blogspot.com" rel="no follow - http://www.instructorautobrasov.blogspot.com


Posted By: 40ita
Date Posted: 17/Decembrie/2009 at 01:48
Da


Posted By: mystique
Date Posted: 27/Decembrie/2009 at 18:28
Inca o intrebare,suna cam asa:
ce rol are cutia de viteze?
A.asigura transmiterea puterii la roti
B.permite mersul inapoi,fara a inversa sensul de rotatie a motorului
C.permite stationarea cu motorul in functiune.
Eu am ales a,b si c,pe siteul drpciv,imi arata ca este corect a,b si c,dar la examen a iesit ca este gresit raspunsul.Va rog,daca se poate sa ma lamuriti.


Posted By: alexbv3000
Date Posted: 27/Decembrie/2009 at 21:04
b
L.E.: b si c


-------------
http://img534.imageshack.us/i/userbarfcbrasov.gif/" rel="no follow">

DOMNU' BOC, RAD BULGARII DE CRIZA NOASTRA


Posted By: Ameriknu
Date Posted: 27/Decembrie/2009 at 23:28
B si C


Posted By: exercitii
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 00:26
Originally posted by mystique

Inca o intrebare,suna cam asa:
ce rol are cutia de viteze?
A.asigura transmiterea puterii la roti
B.permite mersul inapoi,fara a inversa sensul de rotatie a motorului
C.permite stationarea cu motorul in functiune.
Eu am ales a,b si c,pe siteul drpciv,imi arata ca este corect a,b si c,dar la examen a iesit ca este gresit raspunsul.Va rog,daca se poate sa ma lamuriti.

Acum circa 10 ani circula o carte unde un colectiv de polițiști justifica toate răspunsurile iar cei care se prezentau la examen prindeau care sunt raționamentele specifice răspunsurilor din chestionare.
În cazul de față vă propun următoarea judecată.
Să începem cu B. Răspunsul este bun. Nu este complet dar răspundem Da.
C. Răspunsul este bun. Nu este complet dar răspundem Da.
Dacă ne întoarcem spre A, trebuie să ni se spună despre ce putere este vorba. Am putea presupune că ni se „sugereaz㔠energia mecanică. Dar de la motor până la roți se transmite o mișcare de rotație iar caracteristica acesteia este cuplul motor. Puterea este doar unul din factorii care determină cuplul. Nu putem spune că schimbătorul asigură transmiterea puterii la roți. Răspundem Nu.


-------------
Ing. Ilie Ciolac
http://exercitii.ciolac.com" rel="no follow - exercitii.ciolac.com : Informatii despre cărțile "Exercițiile conducerii autoturismului" și "Ex. conducerii și mecanica autoturismului "


Posted By: alexbv3000
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 00:32
Din cate stiu eu, nu motorul asigura transmiterea puterii la roti?

-------------
http://img534.imageshack.us/i/userbarfcbrasov.gif/" rel="no follow">

DOMNU' BOC, RAD BULGARII DE CRIZA NOASTRA


Posted By: Ameriknu
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 01:02
Originally posted by alexbv3000


Din cate stiu eu, nu motorul asigura transmiterea puterii la roti?

Pai asta a spus si exercitii. Eu zic sa recitesti postul de mai sus pentru ca nu prea l-ai inteles.


Posted By: danny120669
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 09:48
Originally posted by alexbv3000


Din cate stiu eu, nu motorul asigura transmiterea puterii la roti?


Ba da, dar prin intermediul cutiei de viteze ... e cam cu capcane intrebarea.


Posted By: mystique
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 12:29
E f aiurea,asta deja intra destul de mult in mecanica,plus ca m-a derutat si siteul drpciv,unde mereu a iesit a,b si c.Oricum,multumesc foarte mult pentru raspuns si explicatii


Posted By: Ameriknu
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 13:27
Originally posted by danny120669

Originally posted by alexbv3000


Din cate stiu eu, nu motorul asigura transmiterea puterii la roti?


Ba da, dar prin intermediul cutiei de viteze ... e cam cu capcane intrebarea.

Motorul asigura puterea, transmiterea ei la roti este efectuata de transmisie.
Adica cutie+planetare+diferential la tractiune pe fata si cutie+cardan+diferential+planetare pe spate.
Eu am invatat un lucru util cand lucrezi cu asemenea intrebari, acela ca trebuie sa raspunzi strict la ce te intreaba si strict cu variantele tale pentru ca raspunsul sa fie corect si complet.
Asta cred eu. Daca gresec, doresc sa fiu corectat.


Posted By: victor2007
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 13:49
mystique, esti sigura ca la examen ti-a dat grest raspunsul tau, a,b si c?

-------------
"Zambeste, maine va fi mai rau!" http://www.instructorautobrasov.blogspot.com" rel="no follow - http://www.instructorautobrasov.blogspot.com


Posted By: dmradu
Date Posted: 28/Decembrie/2009 at 18:52
Raspuns corect :a,b,c.In toate cursurile de mecanica sunt specificate aceste 3 functii ale cutiei de viteze.Intr-adevar ,si pe drpciv raspunsul este a,b,c.Trebuia sa faci o contestatie (de-asta n-am auzit la examenul auto) cu manualul in fata.Numai sa nu fi schimbat ceva la intrebarea de la examen si n-ai fost atenta.



Print Page | Close Window