Incepator.ro
Sondaj
Considerati ca cele 30 de ore de traseu sunt suficiente pentru promovarea probei practice?
Sunt mult prea putine fata de cat este necesar
Sunt prea putine;
Sunt suficiente;
Sunt prea multe;
Sunt mult prea multe fata de cat este necesar;
Nu stiu.
Afiseaza rezultatele

Parteneri:

Codul Rutier al Romaniei

Auditor Energetic Constanta

Esarfe

Auditor Energetic Bucuresti

Certificat Energetic Galati



Intretinerea auto



Am grupat mai jos cateva verificari pe care ar trebui sa le efectuati saptamanal. Faceti click pe fiecare pentru a le vedea in detaliu.

Nivelul uleiului in motor. Il verificati dupa ce parcati autovehiculul pe o suprafata plana si opriti motorul.
Nivelul lichidului de racire. Il verificati cand motorul este rece. Asigurati-va ca aveti antigel (lichid anti-inghet), in proportia ceruta pentru a evita inghetarea in perioada de iarna.
Nivelul lichidului de frana si servodirectie. Acesta trebuie sa se incadreze intre valorile 'MIN' si 'MAX' de pe rezervor.  Uneori recipientul de stocare este opac dar este prevazut cu o joja (indicator de nivel montat in interiorul capacului).
Verificati frana de serviciu (de picior) si pe cea de mana pentru o uzura pronuntata.
Lichidul din vasul de spalare parbriz. Desi apa simpla poate fi un bun lichid de spalare, aceasta este contraindicata pe timp de iarna. 
Pneurile. Verificati presiunea din acestea cu un manometru. Valorile optime sunt de regula indicate de producator pe stalpul central de la usa soferului. Verificati de asemenea daca exista semne de oboseala ('piele de crocodil'), umflaturi sau uzuri excesive.
Lamelele stergatorului de parbriz. Verificati uzurile sau daca acestea sterg sau nu bine.
Luminile. Verificati daca acestea functioneaza corespunzator.
Bateria. Verificati nivelul de lichid al fiecarei celule. 

 Conducerea pe ceata; Prima data singuri; Pagina anterioara

 
Incepator.ro